Aston Martin: Ne odričemo se manuelnog menjača

Britanski proizvođač luksuznih sportskih automobila ostaje pri odluci da što je duže moguće zadrži u ponudi klasične manuelne menjače, piše Car&Driver.

Prvi čovek kompanije, Endi Palmer, kaže da nije fan menjača sa duplim kvačilom (koji su sve više zastupljeni čak i kod tradicionalnih sportskih automobilskih marki) pre svega zbog dodatne mase i kompleksnosti transmisije.

Palmer je u intervjuu za Car&Driver otkrio i neke planove za budućnost Aston Martina. Prema njegovim rečima, nakon premijere modela DB11, sledeći automobil koji će doživeti smenu generacija biće V8 Vantage.

Ovaj model dobiće naslednika 2017. godine. Biće to prvi Aston Martin koji će za pogon koristiti 4.0 V8 bi-turbo iz Mercedesovog AMG odeljenja. Palmer nije odbacio mogućnost da će isti motor u nekom trenutku biti ponuđen i u drugim modelima britanskog proizvođača, a zbog specifičnosti određenih tržišta, moguće je da će se naći i u Aston Martinu DB11.

DBX koncept iz 2015.
DBX koncept iz 2015.

Posle modela V8 Vantage, kompanija će 2018. lansirati i naslednika Vanquisha, a već je najavljeno da će DBX koncept produkcijsku verziju dobiti krajem ove dekade.

Osim pomenutih modela, u pripremi su još tri nova Aston Martina. Kao mogući kandidati figuriraju superluksuzna limuzina koja će imati oznaku podbrenda Lagonda, kao i naslednik modela Rapide sa 4 vrata.

U ovim planovima ne navodi se hiperautomobil koji Aston Martin razvija sa Red Bullom, s obzirom da će biti proizveden u ograničenoj seriji od 99 primeraka, kao ni maloserijski električni RapidE predviđen za 2018.

b92http://b92

You must be logged in to post a comment Login

Скочи на траку са алаткама