Bolji trik od čaše vode: Uradite ovo pre jela i poješćete manje

Popijte čašu vode pre jela i manje ćete pojesti jer će vas voda učiniti sitijima – savet je kojim se mnogi služe kako bi prilikom jela pojeli manje. I taj način kontrolisanja unosa hrane i mršavljenja je u redu, ali nutricionisti su pronašli još bolje rešenje.

Kako pojesti manje, a osećati se sitima? Jedan od najpoznatijih načina je da pre jela popijemo čašu vode, ali voda ponekad nije dovoljna da bismo osećali sitost. Ili se sitima osećamo kratko vreme.

Nutricionisti tvrde da su pronašli najbolje rešenje za sitost bez unosa dodatnih kalorija i masnoća.

Trik je u tome da pre jela pojedete malo – belančevina. Naime, pojedete li pre glavnog obroka užinu bogatu belančevinama (otprilike sat vremena pre nego planirate da jedete) to će vam pomoći da se, kada krenete sa jelom, ne prejedete i pojedete manje. Belančevine će pomoći da se duže osećate sitima što može povećati šanse i da ćete smršati.

– Belančevinama treba duže da se svare od masnoća i ugljenih hidrata zbog čega nas duže drže sitima. Savetujem ljudima da se posluže ovim trikom kada jedu napolju ili kada znaju da će biti u blizini hrane koja bi mogla da ih namami. Kada želudac nije prazan, možete razumnije da pazite šta i koliko jedete. Zato sat vremena pre obroka popijte čašu mleka s 1 odsto masnoće, pojedite tvrdo kuvano jaje, jogurt ili šaku badema, kaže nutricionistkinjaKaren Ansel.

Mnoge dijete često su izuzetno iscrpljujuće, a ako i uspete da ih izgurate do kraja nakon nekoliko meseci kilogrami se ponovno vrate.

b92

You must be logged in to post a comment Login

Скочи на траку са алаткама