Kinezi za spas sezone

Januarske promocije turističke ponude Crne Gore, koje znače opipavanje pulsa zapadnoevropskog turističkog tržišta, pokazale su da je interesovanje i agencija i individualnih gostiju za obalu južnog Jadrana, ali i kontinent, veće nego ikada u poslednjoj deceniji, pišu .

Prirodni dragulji sa jedinstvenim peščanim plažama, dobri hoteli i turistička naselja, konkurentne cene, čine da interesovanje raste i da će ovoga leta biti znatno više turista iz zapadne Evrope nego lane.

Rezultat dobrog predstavljanja crnogorske ponude za sezonu 2016. na velikom sajmu u Utrehtu, jeste ulazak TUI s područja Beneluksa u aranžmane sa crnogorskim hotelijerima. Ova, ponajveća evropska agencija, dovodiće goste čarterima dva puta nedeljno sa aerodroma u Amsterdamu u Crnu Goru.

Prezentacija južne obale i planinskih centara Crne Gore bila je veoma dobra i u Beču. Pozitivno je reagovalo tržište Austrije, ali i okolnih zemalja, pa je već izvesno da će s tog područja biti više gostiju nego tokom 2015. godine. Crna Gora je krajem ove nedelje predstavila i svoju kongresnu ponudu na berzi MICE turizma „Konventa“ u Ljubljani.

– Organizatori putovanja, koji uvek traže nove, relativno nepoznate i jedinstvene destinacije iskazali su veliko interesovanje za organizovanje manjih konferencija u Crnoj Gori.Kriterijumi koji odlučuju za odabir destinacije su dobre avio-veze, cene koje moraju biti fleksibilne, kao i kvalitet hotelskih sadržaje, usluge i bezbednosti – kaže Darja Marović iz Turističke organizacije Budve, koja se predstavila u glavnom gradu Slovenije, zajedno sa TO Podgorice, hotelom „Regent“ iz Tivta, kao i agencijom „Talas M“.

„Konventa“ je okupila 140 izlagača, među kojima su hotelijeri, kongresni centri, organizatori seminara, kongresa i drugih sličnih skupova, iz deset zemalja jugoistočne Evrope i 300 pozvanih kupaca.

– Crna Gora se dobro predstavila tokom januara, slede nove, velike berze i sajmovi širom Evrope. Cilj nam je da dovedemo što više turista iz Zapadne Evrope, ali nikako ne zaboravljamo Ruse, kao i goste iz zemalja istočne i centralne Evrope. Veoma je važno da budemo oprezni s cenama, da ih ni slučajno ne povećavamo, a da nudimo kvalitet – kaže Žarko Radulović, predsednik Crnogorskog turističkog udruženja.

Radulović ističe da će ova sezona u Crnoj Gori biti i u znaku – Kineza. Gosti iz najmnogoljudnije zemlje stizaće u Crnu Goru masovnije u predsezoni, a onda sledi pauza od juna do kraja glavne sezone. I onda u postsezoni Kinezi će biti u velikom broju prisutni u Crnoj Gori. Dolaziće gotovo cele godine. Kinezi su, primećuje naš sagovornik, sve jači turistički putnici i odlični potrošači.

Kada su u pitanju gosti iz Rusije, doskora najbrojniji stranci na Crnogorskom primorju, postoji osnovana zabrinutost, pa i strah hotelijera, ali i vlasnika privatnih soba i apartmana, restorana i drugih ugostiteljskih objekata. Politika koja hladi odnose između velike Rusije i Crne Gore i drastični pad rublje, koji je zabeležen proteklih danarazlog su za brigu. No, crnogorski hotelijeri smatraju da će Rusa biti, kao i da će „razliku“ u odnosu na pređašnje sezone, pokriti gosti sa zapadnoevropskog tržišta, dobri ali i probirljivi, koji postepeno „otkrivaju“ Crnu Goru.

b92

You must be logged in to post a comment Login

Скочи на траку са алаткама