Pet vrsta namirnica bogatih ugljenim hidratima koje su gore od belog hleba

Foto: Thinkstock

Sigurno niste znali da mnoge zdrave namirnice zapravo sadrže visok nivo ugljenih hidrata.

Kada spomenemo ugljene hidrate, verovatno prvo pomislimo na hleb i pastu. Ipak, ugljeni hidrati su sastavni deo mnogih namirnica i dolaze u raznim oblicima.

Pri izboru hrane, treba praviti razliku između dobrih i loših ugljenih hidrata. Ako uključite dobre ugljene hidrate u svoju ishranu možete podstaći ubrzavanje metabolizma i na taj način izgubiti kilograme, ako vam je to cilj. Kada je reč o skrivenim ugljenim hidratima, oni mogu da utiču na uspeh low carbs dijeta, kao što su atkinsonova i south beach i keto.

U nastavaku vam donosimo listu namirnica za koje sigurno niste znali da sadrže značajan nivo ugljenih hidrata.

Mlečni proizvodi

  • mleko
  • jogurt (uključujući jogurt sa niskim procentom masnoće, bez masnoće i punomasni)
  • sir (uključujući i kotaž sir)

Voće

  • jabuka
  • mango
  • ananas
  • banana
  • sušeno voće

Orašasti plodovi i semenke

  • indijski orah
  • kesten
  • pistaći
  • badem
  • semenke suncokreta

Žitarice

  • kinoa
  • braon pirinač
  • ovsena kaša
  • kus-kus
  • pirinčani kolač

Mahunarke

  • leblebije
  • crni pasulj
  • soćivo
  • pinto pasulj
  • lima pasulj

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Скочи на траку са алаткама